Short Escape

Jumaat
Stay Penang, petang tu berjalan kat Batu Feringghi and then night market area situ. Nak mandi laut tapi baju tak bawak lebih, haih kan dah rugi pateng kan dah rugiiii. Nak try parasailing, gayat. Lastlast jadi dugong duduk tepi pantai tu tengok anak anak dugong mandi laut. Hahahaha xD



Sabtu
Awal pagi tu ingat lagi kawan Fariq kata 'kita kena bangun awal ni weh kalau esok nak pi Langkawi awal, yela sebab kenduri lagi. Pukul 9 nak check out dah'. Tahu pukul berapa depa pakat bangun? Tahu? Pukul 10 ye anak anak, pukul 10. Kata pukul berapa semalam? Pukul 9 nak checkout ye anak anak >,< Kami yang perempuan ni la yang bangun awal, aicehceh xd Then otw Kuala Ketil tu, tambah sesat sana sini. Sampai tempat kenduri tu, orang situ tunggu masa je nak kemas khemah. Tapi takpa aih, janji dapat makan hahaha. Dah makan tu kalut otw Jeti kat Kuala Kedah nuh. Alhamdulillah sampai on time. Kalau tak dapat pi, tang tu jugak aku nak berguling guling.


 Ahad
Haaaaa ni pun kami hat perempuan jugak bangun awai. Jenuh oi nak kejut teruna teruna ni haa. Pukul 11 pi cable car. Sampai sana tudiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tobat tak pandang bawah time naik cable car tu. Aku dah kata dah aku gayat, tapi pasai bukan selalu, beranikan diri sajja. Pateng is strong kan? xp

Sampai kat lookpoint atas tu, excitednya aaaaaaaaa. Teruih lupa gayat segala gayat tadi. Hahaha xD Yang tak bestnya time time ni la nak pening kepala segala. Tapi malas nak layan, pasai la haih kepala ni -.-

This short sweet escape with loved ones and friends, I really had fun during these four days of vacay. Hope there will be another vacation like this after this. Awak jangan lupa ajak saya lagi ye ye even saya tengah intern time tu saya tak kira xp

Thankyou orang tua sebab kidnap saya pi vekesyen sesama dengan awak plus kawan kawan awak. I do appreciate it so much. Toooooooooooooooo many wonderful moments with you that I will never can erase it from my life. Me love you eternally! :)

 p/s: kasut saya bila nak pulang balikkk? xp
 

No comments: