2 Julai 2011.
Al Fatihah kepada arwah Mohd Shafiq yang telah kembali ke rahmatullah pada tarikh ini. Moga ditempatkan dalam golongan yang beriman. Amin.

Mok, serious aku tak sangka kau weh. Hum, malam before kau meninggal tu aku sempat lagi chat dengan kau kt Fb. Kau rajin chat dengan aku coz aku selalu online late night buat assignment. Kau cerita nak lepak dengan member member kau, kau rindu member kau semua, rindu nak lepak dengan member sekolah kau. Kau taksuka tempat kerja kau. Ya Allah, aku tak expect pun itu last word kau. Hum. Even takrapat sangat dengan kau, time Fb la aku start rapat dengan kau. Masa 2hb ni, aku cam blur bila dapat tau benda ni. Lagi pulak time tu kawan aku ajak makan bbq. Aku taktau nak happy ke tak time ni, tp mmg tak happy la. Aku agak shock time tu. Fiza pun sama :(  Lagi kesian sapa yang rapat dengan arwah.
Aku taksempat nak balik tengok arwah, dengar cerita muka hancur. Hum. Apa apa pun, aku akan sedekahkan al-fatihah untuk kau Mok. Thanks teman aku time aku taktdo buat assignment :(
And finally hajat kau tercapai jugak nak jumpa member2 kau, semua member kau datang tengok kau kat hospital ;(

moral of the story : selagi orang ada sekeliling kita, ada member, ada orang yg kita sayang or orang yang sayang kita, appreciate la. kalau adapun orang tu buat salah, let bygone be bygone. Kita taktau bila ajal akan datang. time tu nak menyesal pun dah takguna dah.

2 comments:

a.i. said...

aku pun terkejut dengar berita ni. dan baca blog kau, lagi la aku bertambah sayu sebab last word dia tu. isk. al-fatihah.

FatinFarhana said...

tau takpe. at first susah aku nak percaya. hmm.